μπάρκας κωνσταντίνος
Για πρώτη φορά η εταιρεία - κολοσσός κυκλοφορεί ένα τέτοιο προϊόν, το οποίο έκανε τη Δευτέρα το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία. Είναι διαθέσιμο σε τρία διαφορετικά ανθρακούχα αναψυκτικά, που και τα τρία έχουν γεύση λεμονιού. Με το συγκεκριμένο προϊόν στοχεύονται νεότεροι καταναλωτές και ειδικά οι γυναίκες.
οδοντιατρικα εργαλεια λαρισα
Η Coca Cola, σύμφωνα με το BBC, χαρακτηρίζει το νέο της αναψυκτικό ως «μοναδικό» στην ιστορία των 125 χρόνων της. Οι τρεις κατηγορίες διαφέρουν ως προς την περιεκτικότητα σε αλκοόλ: Ξεκινούν από 3% και φθάνουν έως 8%. Θέλοντας να μην «σπάσει» την παράδοση, η εταιρεία έχει κρατήσει τη γνωστή ως τώρα συνταγή, αλλά τα αφεψήματα σχετίζονται λίγο με τα διάσημα Chu-Hi, τα οποία είναι μία μίξη ενός τοπικού ποτού με ποικιλία φρούτων.
Τα Chu-Hi (Shochu highball) έχουν κυκλοφορήσει ως εναλλακτική της μπύρας και έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλή, ειδικά στο γυναικείο .
https://naygrgqk.blogspot.com/2019/04/blog-post_129.html
systems of inequalities practice
H Coca Cola, δυστυχώς, δεν σκοπεύει να διανέμει το συγκεκριμένο προϊόν εκτός Ιαπωνίας.
systems of inequalities practice
Πηγή: cocacola. co. jp
No comments:
Post a Comment