Wednesday, March 20, 2019

καναπες κρεβατι ξυλο

https://vskeygsh.blogspot.com/2019/04/blog-post_17.html
καναπες κρεβατι ξυλο

Όπως επεσήμανε ο κ. Σταθάκης στο ναυτιλιακό φόρουμ, στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού συμφωνήθηκε από το 2020 κανένα πλοίο να μην χρησιμοποιεί καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο άνω του 0,5% και από το 2025 όλα τα νεοσυσταθέντα πλοία να έχουν εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μειωμένες κατά 30% σε σύγκριση με το 2013.


Οι εναλλακτικές επιλογές για την επίτευξη των στόχων είναι η καύση υβριδικών καυσίμων με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, η εγκατάσταση «πλυντηρίων», που καθαρίζουν τους ρύπους που εκπέμπονται κατά την καύση «βρώμικου» καύσιμου, η αξιοποίηση εναλλακτικών καυσίμων, όπως ο ηλεκτρισμός, ο άνεμος, ο ήλιος και το υδρογόνο και το ντίζελ / LNG.


Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Σταθάκης εστίασε στον ρόλο του φυσικού αερίου και περιέγραψε έργα που δρομολογεί η κυβέρνηση ώστε η Ελλάδα να αποτελέσει σημαντική πύλη εισόδου για το LNG: τον Διαδριατικό Αγωγό Φυσικού Αερίου, τον Διασυνδετήριο Αγωγό Ελλάδας-Βουλγαρίας και τους τερματικούς σταθμούς στη Ρεβυθούσα και την Αλεξανδρούπολη.


https://siydwxes.blogspot.com/2019/04/blog-post_22.html

Τέλος αναφέρθηκε και στις προσπάθειες να εξελιχθεί η Ελλάδα σε παραγωγό υδρογονανθράκων με την πρόσφατη κύρωση από τη Βουλή τεσσάρων συμβάσεων μίσθωσης, σχετικά με την παραχώρηση του δικαιώματος έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων, καθώς και σε αντίστοιχους διαγωνισμούς για Ιόνιο και Κρήτη, που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον ενεργειακών ομίλων διεθνούς βεληνεκούς.


καθηγητες νομικης αθηνων

αγροτουρισμος κρητη ζαρος


καναπες κρεβατι ξυλο

No comments:

Post a Comment