Monday, March 4, 2019

μουσικη απο ταινιες του αλμοδοβαρ

https://kklgfzxl.blogspot.com/2019/04/blog-post_80.html
ισλαμικη κουλτουρα
μπαμποσ ασφαλειεσ

Σύμφωνα με το Star, η ανακρίτρια κάλεσε την κόρη της, προκειμένου να καταθέσει για τη μητέρα της, τις τελευταίες τους στιγμές μαζί, αλλά και την ψυχολογική της κατάσταση.


Εκτός από την κόρη της Ειρήνης Λαγούδη, από τις ανακριτικές Αρχές έλαβε κλήση και ο αδερφός της, ώστε να καταθέσει όλα όσα γνωρίζει για την υπόθεση, αλλά και για την κατάσταση στην οποία βρισκόταν η 44χρονη λίγες μέρες πριν βρεθεί νεκρή.


https://wfmfieyy.blogspot.com/2019/03/blog-post_37.html

«Μου λείπει η μαμά μου…»


Τα Χριστούγεννα που πέρασαν, ήταν τα πρώτα χωρίς τη μητέρα της για την 16χρονη κόρη της Ειρήνης Λαγούδη.


μουσικη απο ταινιες του αλμοδοβαρ

«Ομολογώ ότι πλέον δε νιώθω τα Χριστούγεννα και δεν τα ζω όπως πριν. Δεν μπορούμε να νιώθουμε Χριστούγεννα. Μου λείπει το χαμόγελο της μητέρας μου, η επικοινωνία που είχαμε, μου λείπει η… μαμά μου» είχε δηλώσει η κόρη της 44χρονης.


Ανοίγοντας την καρδιά της, είχε περιγράψει την τελευταία ημέρα που είδε ζωντανή τη μητέρα της.





μουσικη απο ταινιες του αλμοδοβαρ

No comments:

Post a Comment